Фізвиховання (консультація для батьків)

 

Основні завдання збереження та зміцнення здоров'я дитини, виховання її фізичної культури визначені в розділі «Зростаємо дужими», а саме:

 

  • - усебічний розвиток, загартування, удосконалення функцій організму, підвищення фізичної та розумової працездатності;
  • - формування правильної постави, профілактика плоскостопості;
  • - оволодіння різноманітними рухами (ходьба, біг, стрибки, метання та інші);
  • - вправляння в основних рухах під час проведення спортивних ігор, розваг;
  • - розвиток рухових якостей (спритності, швидкості, сили, гнучкості, загальної витривалості), забезпечення активності, енергійності, високого тонусу;
  • - виховання позитивних моральних і вольових рис характеру та уявлень про користь занять фізичною культурою;
  • - виховання інтересу до активної рухової діяльності та формуванні) потреби в систематичних заняттях фізичними вправами.

 

Програмою визначено, що здійсненню завдань фізичного виховання дітей дошкільного віку сприяє створення оптимального рухового режиму в дитячому садку.

 

Його основу складають:

  • - щоденні заняття з фізичної культури;
  • - ранкова гімнастика;
  • - рухливі ігри;
  • - гігієнічна гімнастика після денного сну;
  • - самостійна рухова діяльність дітей.

 

0 asadik teremokL 2

 

КОНСУЛЬТАЦІЇ

Навчання дітей здорового способу життя

 

Максимальний ефект досягається, якщо навчально-виховна робота ведеться одночасно в трьох напрямках : дитсадок – діти – батьки.

Кожному педагогові відомо, що дитині властива природна потреба в рухах. У руховій діяльності, як самостійній, так і педагогічно керованій, малюк пізнає навколишній світ і самого себе, розвиває своє тіло і пристосовує до умов довкілля. Систематичне проведення різноманітних заходів з фізичної культури забезпечує реалізацію потреби дитини в руховій діяльності.

Навчально-виховна робота в ДНЗ повинна плануватися так, щоб рухова активність посідала одне з актуальних місць у вихованні особистості. Адже м’язовий голод для дитини небезпечніший, ніж кисневий чи харчовий – його важче розпізнати, а отже це усунути.

Активний руховий режим – один з основних компонентів здорового способу життя і реалізуватися він має з позицій цілісно-системного підходу до виховання дитини в освітньому закладі: врахування своєрідності адаптивних реакцій розумової і фізичної працездатності дітей та системно-структурних закономірностей, що зумовлюють вибір адекватних форм рухового режиму.

Як зазначив К.Д.Ушинський, "дитина стомлюється не внаслідок діяльності, а через її одноманітність та однобічність".

Малі форми активного відпочинку (фізкультхвилинка, фізкультпауза) допомагають запобігти розумовій втомі.

Батьків та педагогів передусім хвилює питання, як зміцнити здоров’я дітей. Потік різноманітної інформації та практичних порад надто великий і часто-густо безрезультатний, позаяк, окрім думок, потрібні реальні дії, щоденна праця батьків, вихователів і самих дітей, спрямована на зміцнення здоров’я.

Найкраще розпочинати цю роботу з раннього віку, щоб виховати здорову дитину, в якій закладені головні природні інстинкти – самозбереження та продовження роду, збереження довкілля.

Маємо забезпечити дітям здоровий спосіб життя, створити валеологічно та економічно обґрунтовані умови для організації їхньої ігрової, трудової, навчальної та самостійної діяльності.

 

Щоб дитина знала, що таке здоров’я і що впливає на нього, що для нього корисне, а що – шкідливе, як зберегти і зміцнити своє здоров’я і здоров’я інших людей, слугують такі завдання:

  • - забезпечити дітям здоровий спосіб життя;
  • оберігати здоров’я дітей і привчати їх самих до цього;
  • - розвивати в дошкільнят компетенцію у галузі фізичного “Я” (власне тіло та його функціонування, живлення, загартування гігієна, здоров’я і хвороба, безпека).

 

Отже, головне завдання дорослих полягає в тому, щоб змінити на краще ставлення до власного здоров’я майбутніх громадян України.

Усі обрані засоби мають водночас розважати малого, збагачувати його знаннями та вміннями дбати про своє здоров’я.

 

batki

 

vosp myz 0111

 

Сторінка розваг та спорту

Розваги та спорт - педагогічний колектив

pedagogmyz 02ПРОХОРОВА Тетяна  Викторівна - музичний керівник. Спеціаліст вищої категорії. Стаж роботи - 29 років. Вихователь-методист.
pedagogmyz 01НІКІТІНА Лариса Володимирівна музичний керівник. Спеціаліст вищої категорії. Стаж роботи - 27 років. Вихователь-методист.
fizichnapidgotovka vikladachМАЗЕПА Олена Миколаївна інструктор з фізичного виховання.